Vacature Projectcoördinator - planner

Locatie: Haarlem (hybrid) 
Dienstverband: 28-40 uur per week 
Startdatum: zsm 

Lijkt het jou leuk om je eigen uitzendbureautje te hebben? En hou jij van organiseren, regelen en mensen verbinden? Dan is de functie van Projectcoördinator bij Trajan iets voor jou.   

Over Trajan

Wij zijn Trajan, een onderzoeksbureau voor verkeersonderzoek met specialisaties in parkeer- en fietsonderzoek. Al meer dan twintig jaar verzamelen, verwerken en analyseren we data en brengen we problemen en oplossingen overzichtelijk in kaart. Met een jong en gemotiveerd team zijn wij werkzaam voor een groot aantal opdrachtgevers door het hele land.  
 
De data waar wij mee werken wordt verzameld door een grote groep enthousiaste veldwerkers.  

Over de functie

Als Projectcoördinator / planner zorg jij dat onze verkeersonderzoeken soepel verlopen. Jij regelt de veldwerkers voor projecten, beantwoordt hun vragen en zorgt dat iedereen op tijd en goed geïnformeerd aan de slag gaat. Je beheert de planning, de veldwerkpoule en de administratie van gewerkte uren. 

Ook blijf je betrokken bij de uitvoering: je zorgt dat begeleiders op locatie materialen en instructies krijgen en springt zelf bij als dat nodig is. Je bent dus zowel organisatorisch als praktisch ingesteld. 

Het veldwerk vindt voornamelijk plaats in het voor- en najaar op dinsdag, donderdag en het weekend, buiten de vakanties om. In die periodes is het drukker in ruil daarvoor kun je je werk in de rustigere maanden flexibel indelen of extra vrije tijd nemen. Daardoor is de functie ideaal als je extra vakantie wilt of in schoolvakanties extra vrij wilt en daardoor in andere periodes wat extra werkt. Alles daarin is mogelijk en we willen vooral dat jij de functie naar eigen hand zet zodat het voor ons en jou het beste werkt!  

Wat ga je doen?

  • Werven, plannen en aansturen van veldwerkers en chauffeurs 

  • Coördineren van veldwerk, dataverwerking en administratieve afhandeling 

  • Beheren van de planning en projectagenda 

  • Bewaken van deadlines en ondersteunen van het projectteam 

  • Meedenken over procesverbetering en innovatie binnen de organisatie 

  • Contact onderhouden met klanten en veldwerkers 

Wie jij bent

Jij krijgt energie van organiseren, regelen en mensen verbinden. Je houdt overzicht, denkt vooruit en pakt eigenaarschap. In drukke periodes schakel je moeiteloos, in rustigere weken plan je slim en geniet je van de afwisseling. 

Je vindt het prettig om zelfstandig te werken, maar bent ook een echte teamspeler. Flexibiliteit zie jij niet als iets lastigs, maar als een kans om je werk naar eigen hand te zetten. 

Wat verwachten we van jou?

  • 1–3 jaar relevante werkervaring in bijvoorbeeld planning, coördinatie of projectondersteuning 

  • Ervaring met Office-pakketten (Excel, Outlook, Teams) 

  • Verantwoordelijkheid neemt en zelfstandig beslissingen durft te maken 

  • Communicatief sterk en administratief nauwkeurig is 

  • Makkelijk contact legt en het leuk vindt om met verschillende mensen te werken 

  • Goed kan plannen en overzicht houdt, ook als het druk is 

  • Beschikt over rijbewijs B 

  • Bereid is om soms buiten kantoortijden te werken of bereikbaar te zijn 

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid 

  • Een fijne werkplek in Haarlem in een jong en dynamisch team 

  • Dienstverband van minimaal 28 uur 

  • Goed pensioen, waarbij wij 50% van de premie betalen 

  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) 

  • Salaris tussen €2800 en €3900 (o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring) 

  • Bovenop het jaarsalaris 8% vakantiegeld 

  • De mogelijkheid om één dag per week thuis te werken 

  • Lekkere lunch op kantoor 

  • NS businesscard of reisvergoeding 

  • Flexibele werktijden die passen bij jouw ritme en privéleven 

 

Enthousiast?

Geïnteresseerd? Mail dan korte motivatie en CV naar esthere@trajan.nl 

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Esther Elschot via 023 888 23 37.